Portfolio blogger

Portfolio hírek

Magamról

Ez a Tappancs Állatvédő Alapítvány (www.tappancstanya.hu) önkénteseinek blogja. Ha érdekel egy állatmenhely és önkénteseinek élete belülről, a legjobb helyen jársz :)

Friss topikok

2011.08.14. 14:26 Tappancstanya

Eledelgyűjtésen voltunk

Kutyáim akarva akaratlanul segítenek a kóbor kutyákon is. Mogyoró már a második ideiglenes napján beállt a sorba. A havi eledelgyűjtés egyik helyszínére én voltam beosztva. Néhányszor már helyettesítettem itt, ilyenkor ha az időjárás engedte, az öreget is vittem magammal, hogy addig se legyen egyedül. Most mindkét kutya velem volt. Az öreg ahogy szokott, a kicsit egy kosárba tettem. Eleinte szokatlan volt neki a helyzet, autózás, kosarazás... De végül a kölykökre jellemző módon oldotta meg a problémát, nagyrészt átaludta az egészet.

egy kosár Mogyoró

A mai menü levesben főtt csirkehús répával. Az öreg továbbra sem eszi a főtt répát, a kicsinek ízlett. A nap termése: rengeteg pisis holmi és két egészséges kutyakaki.

Szólj hozzá!

Címkék: mogyoró


A bejegyzés trackback címe:

https://tappancsos.blog.hu/api/trackback/id/tr213152477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása