Portfolio blogger

Portfolio hírek

Magamról

Ez a Tappancs Állatvédő Alapítvány (www.tappancstanya.hu) önkénteseinek blogja. Ha érdekel egy állatmenhely és önkénteseinek élete belülről, a legjobb helyen jársz :)

Friss topikok

2011.08.14. 13:37 Tappancstanya

Mogyoró első napja

Amikor első nap hazaértem Mogyoróval, akkor az öreget azonnal levittem sétálni, így örömében nem is nagyon figyelt az új kutyára. Alapvetően szereti a kölyköket, lent csóvált is neki. A kicsit nem tettem még le a földre, mert valószínű semmilyen oltása nincs még.

Ahogy hazaértünk, a fürdőszobába vittem be a kölyköt, akinek azóta is ez lett a főhadiszállása. Az öreg valószínű itt döbbent rá, hogy ezután már semmi sem lesz olyan mint régen, de igyekezett közömbös maradni. Egy halk morgás volt csak hallható, de rászóltam, és azzal is felhagyott. Egyelőre jól elvoltak külön, mindketten szokták az új helyzetet.

Ahogy letettem Mogyorót, pisilt egy óriásit. Macskakonzerv nem kellett neki, kefír finom volt, és rágcsált egy kis kölyöktápot. Bebújt a mosógép mellé. Terítettem neki ide is egy törülközőt. Azóta sokat alszik itt, bár már most is nehezen tud megfordulni a szűk helyen.

A nap termése néhány pisis holmi és 1 egészséges kutyakaki.

Szólj hozzá!

Címkék: mogyoró


A bejegyzés trackback címe:

https://tappancsos.blog.hu/api/trackback/id/tr63152472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása